WIADOMOŚCI

Marussia nie przeszła testów zderzeniowych
Marussia nie przeszła testów zderzeniowych
Zespół Marussia F1 poinformował, że nie pojawi się na testach w Barcelonie, gdyż nowy samochód, MR01, nie przeszedł testów zderzeniowych FIA.
baner_rbr_v3.jpg
"Wymaga się, by wszystkie samochody przeszły 18-elementowe testy obserwowane przez FIA dla uzyskania homologacji" - czytamy w oświadczeniu zespołu.

"Pomimo faktu, że MR01 przeszedł 17 dotychczasowych testów, regulaminy wymagają przejścia wszystkich testów zderzeniowych przed wyjazdem na tor."

"Zespół nie weźmie udziału w ostatnich przedsezonowych testach w Barcelonie pod koniec tygodnia (1-4 marca), zamiast tego skupi swoje wysiłki na powtórzeniu testu zderzeniowego pod koniec tygodnia."

Marussia nie poinformowała czy zamierza poprosić o możliwość odbycia innego testu przed wylotem do Melbourne.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

28 KOMENTARZY
avatar
F1fan21

27.02.2012 22:03

0

drugie HRT


avatar
mario36

27.02.2012 22:09

0

a myslalem ze beda lepsi niz HRT...szkoda....


avatar
narya

27.02.2012 22:11

0

HRT jest lepszym zespołem, przeszli testy zderzeniowe ;)


avatar
Terricolous

27.02.2012 22:21

0

Żenada! Przez takie zespoły magia F1 mizernieje...


avatar
5er

27.02.2012 22:27

0

jak w tym roku też zasada 105% będzie martwa to sie pochlastam...


avatar
fanAlonso=pziom

27.02.2012 22:39

0

a takie zespoły jak super aguri czy jordan ( co prawda jest ale pod inną nazwą ) musiały przestac istniec


avatar
Wiater

27.02.2012 22:50

0

Superaguri samo się wycofało... Co do artykułu HRT chyba jest w lepszej sytuacji niż Ruscy, zmienili baze i ponoć mają jakiś pomysł na to wszystko... Nie wiem tylko jak jest możliwe że zespoły które nie są w stanie rozwinąć KERSu i DRSu, bądz go kupić istnieją w F1. Szkoda że są aż takie różnice... Faktycznie może lepiej byłoby wpuścić ten 13 zespół i sprawdzić czy to jest aż tak trudne, czy po prostu Marusia i HRT są aż tak słabe. Chciałem też przypomnieć wszystkim narzekającym że Spyker (późniejsze Force India) Też długi czas jeździli w ogonie i dopiero po pewnym czasie (głównie dzięki technogogii McLarena) zaczeli regularnie punktować ;)


avatar
fanAlonso=pziom

27.02.2012 22:53

0

7 wiadomo że sami się wycofali ale ja zawsze czułem sympatie do nich


avatar
belzebub

27.02.2012 23:26

0

Sytuacja HRT i Marussi pokazuje w pewnym sensie słabość takiej instytucji jak FIA. Dlaczego, żeby dostać się do F1 trzeba spełnić szereg rygorystycznych warunków, a później, gdy dany zespół (na przykładzie tych dwóch) ma powtarzające się poważne problemy ze startem w kolejnym sezonie już nie. To chora sytuacja, zespoły rok w rok powinny być sprawdzane, czy są w stanie wystartować, jak nie rok przerwy na ustabilizowanie sytuacji, uda się to ok., nie uda się to do widzenia, proste. W F1 powinny startować tylko i wyłącznie poważne zespoły z mocnym zapleczem zarówno technologicznym i finansowym, a te dwa to nadają się co najwyżej do GP2.


avatar
Adik3509

27.02.2012 23:52

0

nie no bez jaj powinni sobie dać spokój z F1 tak samo HRT.Po co w F1 maja być zespoły których największym sukcesem jest wystartowanie w wyścigu


avatar
Oskar9

28.02.2012 00:20

0

Zakładam zespół F1! Malucha już mam, teraz spojler i rzucam wyzwanie Marussi i HRT. Ktoś chętny do Teamu??xD


avatar
Święty

28.02.2012 01:08

0

7. Zarówno Virgin jak i HRT miały DRS. Co do KERSu nie wiem jak obecnie wygląda sprawa, ale też miały mieć od tego sezonu.


avatar
Jacko

28.02.2012 04:40

0

Samego nieprzejścia testów zderzeniowych bym się nie czepiał, bo zmieniły się przepisy i kilka zespołów miało z tym problem. Ferrari też za pierwszym razem się nie udało. Parodią natomiast jest to, że podchodzą do tych testów tak późno.


avatar
sliwa007

28.02.2012 08:20

0

13. Jacko Nie podchodzą do testów bo nie mogą ze względu na brak zaliczonych testów zderzeniowych. Porównanie z Ferrari jest nie na miejscu. Co prawda też mieli z tym problemy ale to było przed testami, wyrobili się i teraz spokojnie testują i rozwijają bolid.


avatar
Jacko

28.02.2012 10:49

0

No mi chodziło o testy zderzeniowe, a nie testy na torze ;)


avatar
david9

28.02.2012 10:49

0

3 rok w F1 a oni nawet testów zderzeniowych nie są w stanie przejść na czas. Kpina i tyle HRT i Marusii nie powinno być w F1. I tak robią tylko mizerne tło i tracą po 3 okrążenia w wyścigu. Caterham podszedł do sprawy bardziej profesjonalnie ale i tak nie sądzę, aby byli w stanie powalczyć o jakieś wyższe cele niż w zeszłym roku. Niestety, ale chcąc zbudować zespół od początku potrzeba mnóstwo kasy i czasu. Ostatnio to tylko Toyota próbowała od zera i dopiero po wielu latach stałą się mocnym średniakiem w F1. Jedyna opcja to odkupić jakiś stary zespół tak jak zrobił Mercedes, RedBull, BMW i wielu innych. Przynajmniej ma się jakąś bazę na początek i prezentuje jakiś poziom. Szkoda, że zmarnował się projekt Toyoty TF110 bo swego czasu był do kupienia ale się nie dogagdali.


avatar
haidx97

28.02.2012 11:19

0

@5. miałeś chyba namyśli zasadę 107% ;) Smiać się czy płakać :/


avatar
Piotre_k

28.02.2012 12:21

0

Ludzie, o co wam chodzi? Nie przeszli to nie przeszli, przerobią i przejdą później. Największym się zdarzało. A że biedne teamy? Biedne, bo bogatych jakoś do F1 nie ciągnie. Pojeżdżą sobie sezon na końcu stawki, za rok będzie lepiej, albo i nie. Jakie to ma znaczenie?


avatar
luca motorsport

28.02.2012 14:14

0

Ciekawe czy zdaza na GP Australii...


avatar
ULTR93

28.02.2012 15:11

0

@ 5. 5er nie ma w F1 zasady 105% jak już to 107%


avatar
Skoczek130

28.02.2012 17:09

0

Tak wszyscy narzekają na zespoły - lepiej ponarzekajcie na ex-skład FIA. Mosley and company ustalili kardynalnie niski budżet 40 mln, który był bardzo atrakcyjny. Niestety potentaci, którzy mają w nosie ograniczenia, grozili rozłamem i zarząd musiał odpuścic. Niestety wybrane ekipy zostały. USF1 od razu poległo, a może nawet postanowili odejśc, gdyż wiedzieli, że i tak to nie ma sensu. Manor i Campos natomiast zostały. Z tak małym budżetem niewiele mogą zdziałac. Teraz oczywiście jest większy, ale ciężko uzbierac na prawdę dużą kwotę. W przyszłości powinni się "dotrzec":, ale na razie nadal przechodzą trudny okres dojrzewania. Lotus, który trafił w miejsce Toyoty, był do debiutu lepiej przygotowany.


avatar
mistrzf1

28.02.2012 17:10

0

Jeżeli chodzi o KERS to HRT będzie miało od tego sezonu zakupiony od Williamsa


avatar
mclaren-fast

28.02.2012 17:41

0

@22 Nawet z kersem od Williamsa nie będą się liczyć w stawce.


avatar
Lobo47

28.02.2012 19:49

0

HRT i Marussia to ,,pacjenci,, podłączeni do respiratora !!! Myślę ,że to może być ich ostatni sezon! Nie wytrzymają ciśnienia ;)


avatar
krzysiek000

28.02.2012 19:49

0

6. fanAlonso=pziom O ile się zgodzę co do Super Aguri, to jednak uważam, że porównanie z Jordanem nie jest zbyt trafne, bo jednak mieli oni swoje "lepsze" czasy.


avatar
darecky3

28.02.2012 21:20

0

widac ze czytacie i niczego nie rozumiecie. Polecam jeszcze drugi akapit oraz ostatnie zdanie. Marussia zrobila was w jajo a wy sie podniecacie. Oni nie chcieli przejsc tych testow zderzeniowych bo nie maja zamiaru sie pokazac na testach. Gdyby test przeszedl pomyslnie to brak tej ekipy na ostatnich testach przedsezonowych zrobilby wiele zlego dla i tak marnego PR.


avatar
pjc

29.02.2012 11:51

0

@fanAlonso=pziom Ja osobiście bardzo lubiłem oglądać poczynania Jordana. Trzeba pamiętać,że nawet potrafili wspiąć sie do 3 pozycji w klasyfikacjach wygrywając przy tym niejednokrotnie wyścigi. A 191 to było arcydzieło:) i przepiękna maszyna. Jest w stawce jeszcze jeden człowiek,który miał okazję to cacko poprowadzić:) A i jeszcze jedno - nie złośliwie:) Pamiętasz jak Sato wyprzedził Alonso w GP Kanady w tym klonie Hondy?


avatar
pjc

29.02.2012 11:53

0

Super Aguri może i słabe było ale coś w F1 zdążyli pokazać :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu